کلبه تنهایی رویا
کلبه تنهایی رویا

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 417
بازدید کل : 192891
تعداد مطالب : 544
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1





 
روزی خواهد رسید.......

روزی خواهد رســــــــید


که دیگـــــــــر . . .

نه صدایم را بشنــــــــوی

نه نگــــــــاهم را ببینی . . .

نه وجودم را حس کنـــــــــی...

و میشویی با اشکت

سنگ قبر خاک گرفته ی مرا . . .

و آن لحظه است . . .

که معنی تمام حرف های گفته و نگفته ام را میفهمی

ولی ...من ... دیگر ... نیستم

http://s4.picofile.com/file/7731413652/88_03_20_57_.jpg
گاهی دلم می خواهد بدانی حال من چگونه است اما بدون که من همیشه حال تورا
می دانم.

 

اغلب دلم برایت تنگ می شود هرلحظه یک بارتنفست می کنم.

 

جای تعجب نیست یک دیوانه  دارد با توحرف می زند خودت قضاوت کن که اول

 

دیوانه نبود وحالا خوشحال است که تو

 

دیوانه اش کرده ای

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 3 مرداد 1398برچسب:, توسط رویا